Team building – druženje in načrtovanje novega dela

Team building

Če ste zaposleni v katerem izmed bolj uspešnih podjetij, vam je izraz team building zagotovo zelo dobro poznan. Prav verjetno je, da ste se ga kdaj že udeležili. Gre za posebno obliko druženja med zaposlenimi in vodji podjetja, kjer se združi prijetno s koristnim.

Team building je lahko organiziran nekje na prostem, v naravi, ob jezeru ali morju, lahko pa tudi v kakšnem priljubljenem zaprtem prostoru, ki je namenjen prav takšnim delovnim skupinam. Ni pa redkost, da se zaposleni skupaj s svojimi vodilnimi na team building odpravijo tudi v tujino.

Predvsem je pomembno, da se ima ekipa na srečanju dobro in da ne doživlja podobnega stresa, kot ga včasih na delovnem mestu. Čeprav srečanje ni namenjeno izključno samo zabavi, ampak se pogosto razglablja tudi o delu in načrtih za naprej, pa velja, da je izjemno učinkovito in na zaposlene lahko pusti zelo pozitiven vtis.

Team building vsaj enkrat na leto

Vsak uspešen podjetnik se še kako dobro zaveda, da je takšnih srečanj potrebnih več in ne samo eno na vsakih nekaj let. Če čas dopušča, je vsekakor priporočljivo, da se podjetje na nekoliko daljši team building odpravi najmanj enkrat na leto. Krajših druženj je lahko več na leto, odvisno od situacije, razpoložljivega časa in potreb.

Nekatere izjemno dobre in uspešne ekipe imajo navado, da team building organizirajo enkrat na teden. Za to si ponavadi priskrbijo točno določen prostor, ki ga najamejo, ter se tja pogosto vračajo. Na srečanjih najprej pregledajo opravljeno delo in pripravijo načrte za naprej. Vse, kar sledi, je namenjeno zabavi, druženju ter odkrivanju novih idej. Na ta način ekipa dobi veliko dozo motivacije, ki je nujna, da njihovo delo poteka v pravem timskem vzdušju.

Kako pa je s pogostostjo team buildingov v vašem podjetju?

Preberite tudi ...

Varjenje

Varjenje – odličen vir zaslužka

Varjenje je ena od zelo donosnih in perspektivnih panog, saj je na trgu ogromno povpraševanja po storitvah, povezanih z njim. Največja povpraševanja prihajajo s področja gradbeništva, prometa, kmetijstva in industrije. Sicer pa je varjenje povezano tudi z vsakodnevnimi potrebami posameznikov, ki se […]

Zaščita blagovne znamke

Kdaj zaščititi blagovno znamko?

Večina laične javnosti je prepričana, da je zaščita blagovne znamke smiselna le takrat, kadar gre za velika globalna podjetja, ki naj bi jim zaščita pomagala v boju s ponarejevalci. Dejstvo pa je, da zaščita blagovne znamke predstavlja prednost za prav vsako znamko, […]