Kaj zajema ON-site optimizacija spletne strani?

On site optimizacija

Če se ukvarjate s spletom in spletnimi stranmi ali pa imate morda tudi svojo spletno stran, potem zagotovo veste, kako zelo je pomembna spletna optimizacija. To je tisti del, kjer skušamo Google prepričati, da si naše spletno mesto zasluži visoke pozicije med zadetki na določene ključne besede. Sama spletna optimizacija zajema več sklopov, tokrat pa bomo predstavili izjemno pomemben del: »ON-site optimizacijo spletne strani«.

Kaj sploh je ON-site optimizacija spletne strani?

ON-site optimizacija spletne strani poteka na sami spletni strani in zadeva vse, kar se na njej nahaja. Ponazorimo s primerom. Recimo, da imate spletno trgovino, v kateri prodajate hrano za pse. Logično je, da želite svojo spletno trgovino videti povsem na vrhu med zadetki v iskalniku Google, ko v iskalnik vtipkate na primer »hrana za pse« ali »pasja hrana«. Temu primerno mora biti prilagojena vsebina spletne strani, kot so teksti in fotografije ter še marsikaj drugega. Pa pojdimo lepo po vrsti.

1. Izbor pravih ključnih besed

Za kvalitetno ON-site optimizacijo boste najprej potrebovali nabor relevantnih ključnih besed za vaš posel in statistiko o tem, kako pogosto se ta iskanja pojavljajo v iskalniku Google. To storite v Googlovem orodju »Keyword planner«. Za najbolj natančne podatke boste žal morali imeti aktiven kakšen oglas v Google Ads, zato boste v tej točki morda potrebovali pomoč katere od spletnih agencij, ki se s tem ukvarja.

Google optimizacija
Za ON-site optimizacijo boste najprej potrebovali nabor ključnih besed.

Nikar ne mislite, da veste vse najprimernejše besede na pamet. Velikokrat presenečeno strmimo v podatke, ko številke kažejo na povsem drugo besedo, kot bi si mislili. V orodje boste vnesli ključne besede, za katere menite, da bi bilo dobro biti med prvimi, iz rezultatov pa boste lahko potegnili tudi katere sorodne besede, na katere sprva niste pomislili.

Ko boste mnenja, da imate vse potrebno, boste nabor ključnih besed enostavno izvozili v tabelo na svoj računalnik za nadaljnje delo.

2. Uporaba ključnih besed na spletni strani

Ključne besede, ki so se izkazale za najboljše in najbolj iskane, boste nato uporabili v meniju  za poimenovanje kategorij, v naslovih in podnaslovih člankov/izdelkov in v sami tekstovni vsebini. Seveda boste ustrezno poimenovali tudi ves slikovni material.

Poskrbeli boste tudi za ustrezne META naslove in opise, kjer boste prav tako uporabili ključne besede. Bodite pozorni, da uporabljate več izpeljank ene ključne besede (hrana za pse, pasja hrana, kvalitetna pasja hrana, …) in v različnih sklonih. Na ta način se boste izognili prepogosti uporabi ene in iste ključne besede.

3. Ostali elementi ON-site optimizacije

Pri ON-site optimizaciji, kot že sama beseda pove, je ključnega pomena optimiziranje vsega, kar se nahaja na spletni strani. Poleg naštetega je potrebno imeti v mislih tudi notranje povezave. To so URL naslovi (linki), ki vodijo na sorodne vsebine, ki se nahajajo na vaših straneh in podstraneh.

Še en pomemben del ON-site optimizacije spletne strani je vsekakor tudi zemljevid vaše strani oziroma sitemap, katerega Google lahko najde, prebere in si z njim pomaga pri navigaciji ter indeksiranju vsebine same spletne strani.

Pri optimizaciji je potrebno,da ste pozorni na dejstvo, da se ne skušate pretirano dobrikati Googlu, ampak poskrbite še za svoje obiskovalce. Izkušnja obiskovalca na vaši strani mora biti čimbolj naravna, tekoča in logična. UX oziroma User eXperience je del, ki Googlu pove, kako prijazna ali neprijazna je vaša spletna stran do uporabnika.

Je prilagojena mobilnim napravam, ima logične povezave in pravilno razdeljene kategorije, podkategorije in podobno? Google da veliko na to, zato lepo počasi, korak za korakom, načrtno in preudarno.

Preberite tudi ...

Izdelava spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine – kje pričeti?

Tudi vi razmišljate o tem, da bi imeli spletno trgovino? Odlično. Poskrbeti morate za dobre izdelke in seveda za postavitev spletne trgovine. Izdelava spletne trgovine za kupca Kljub temu, da je marsikdo prepričan, da se dobro blago prodaja samo po sebi, ni […]

Strežnik za dom

Strežnik NAS Synology – za dom in podjetje

Eno izmed največjih revolucij v majhnih prenosnih strežnikih ponuja NAS Synology. To je uporabniku prijazna naprava, ki deluje kot strežnik in jo lahko konfiguriramo po lastnih željah. Največja prednost tega je, da imamo lahko strežnik kar v svojem stanovanju, nanj pa posnamemo […]