Tudi vi razmišljate o tem, da bi imeli spletno trgovino? Odlično. Poskrbeti morate za dobre izdelke in seveda za postavitev spletne trgovine.
Izdelava spletne trgovine za kupca
Kljub temu, da je marsikdo prepričan, da se dobro blago prodaja samo po sebi, ni povsem tako. Dobra izdelava spletne trgovine je nujna, da ima kupec prijetno izkušnjo nakupa, sicer si lahko hitro premisli in kupi podobno ali celo identično blago v konkurenčni trgovini, kjer bodo do njega prijaznejši. Pravzaprav ne nujno prijaznejši, temveč mu bodo omogočili nakup hitreje in z manj ovirami. To pomeni, da mora izdelava spletne trgovine skrbeti predvsem za funkcionalnost in preprosto uporabo. Izbira, primerjanje izdelkov in cen, pregled popustov in bonitet, zlaganje v košarico, vpisovanje podatkov in zaključek nakupa morajo potekati hitro, enostavno in tekoče, brez motenj, ki bi dajale uporabniku možnost za veliko premisleka in celo možnost, da si premisli.

Sama spletna trgovina naj bo torej organizirana učinkovito, uporablja pa naj najbolj sodobne module, na primer »one step checkout«, poleg tega pa naj ima vključene tudi mehanizme, ki skrbijo, da se bo kupec tudi v prihodnje vračal.
Izdelava spletne trgovine za trgovca
Kupec pride, izbere in plača blago, trgovec pa ima seveda precej dela z nabavo, dodajanjem izdelkov, vodenjem knjiženja in davkov, izdajanjem računov. Torej velja poskrbeti, da bo izdelava spletne trgovine omogočala čim bolj preprosto poslovanje tudi ponudniku. Najbolje je, da spletna trgovina na tem področju poskrbi za čim več avtomatizacije, sicer se lahko med izdajo blaga in beleženjem zalog hitro izgubite in naredite napako. Izdelava spletne trgovine je najboljša, če predvidi tudi povezavo z računovodskim programom, ki pomaga, da lapsusov ni, kupcev pa vam ni treba nikoli razočarati s pojasnilom, da je naročenega blaga ravno zmanjkalo.

Postavitev spletne trgovine naj torej temelji na dobri izbiri spletne trgovine in modulih, ki lahko prodajo čim bolj poenostavijo – tako za uporabnika kot za ponudnika.