Direct marketing se je tudi pri nas uveljavil kot učinkovit prodajni način, saj nagovarja neposredno potrošnika oziroma uporabnika, brez nepotrebnih posrednikov. Če nam uspe nagovoriti uporabnika osebno, smo namreč zagotovo na boljši poti kot v primeru, da z njim nimamo neposrednega stika. In tako se direct marketing tudi pri nas pojavlja vse pogosteje in v vse več oblikah. Lahko bi rekli, da se je začel z raznimi akviziterskimi prodajami in predstavitvami na terenu, ki so bile precej dolgo zelo priljubljene, dokler se potrošniki nazadnje niso naveličali dejstva, da so vsebine predstavitev vse slabše in vse manj kakovostne, prodajno »nasilje« pa vse večje. Tako marsikdo za tovrstne načine prodaje ni več dovzeten in ga že v osnovi zavrača.
Direct marketing je pri nas v drugi fazi začel s tako imenovanimi TV prodajami oziroma prodajami iz naslonjača, hkrati pa se je močno povečalo tudi pošiljanje najrazličnejših tiskovin, ki se ne dostavljajo ciljnim potrošnikom, temveč na splošno v vsa gospodinjstva. Takšen direct marketing pa je zastavljen zelo na široko, ne da bi si pripravil ožjo ciljno skupino tistih potencialnih kupcev, ki bi jih utegnila določena ponudba tudi dejansko zanimati. In rešitev? Tretji val, v katerem se je direct marketing usmeril predvsem v sodobne digitalne medije, torej na splet.
Direct marketing na spletu
Splet nam omogoča odlično filtriranje ciljnih skupin, kajti pri prikazovanju spletnih oglasov ali videoposnetkov lahko te umestimo prav na strani, za katere menimo, da jih bo potencialni kupec prebiral. Poleg tega pa so nam tudi piškotki (cookies) omogočili, da se naši oglasi ciljno predvajajo tistim uporabnikom spleta, ki so že pokazali interes za določeno vrsto proizvodov ter storitev.
Direct marketing lahko na ta način cilja na prav določene ljudi oziroma na ljudi z določenimi spletnimi navadami, kar seveda pomeni, da se tudi stroški porabijo zgolj za potrošnike, ki jih neka stvar zanima.
Direct marketing in elektronska pošta
Drugi način, ki ga precej koristno uporabljamo za direct marketing, pa je pošiljanje elektronske pošte prijavljenim uporabnikom spletne pošte – tako imenovan email marketing oziroma pošiljanje novičk z zanimivimi vsebinami in ponudbo. Da bi se tega dobro lotili in bi nam bilo pošiljanje novičk čim bolj enostavno, si je treba zagotoviti dobro »orodje«, torej kakovostnega ponudnika za email marketing. Pri nas jih je kar nekaj, zadnje čase precej priljubljen pa je SqualoMail. Zakaj? Ker direct marketing s SqualoMail omogoča enostavno uporabo sistema in preprosto pošiljanje, poleg tega pa še odlično analitiko, zaradi katere natanko vemo, kako uspešna je bila naša pošta oziroma ali smo z njo dosegli svoj namen in potrošnika nagovorili tako uspešno, da smo si zagotovili njegovo zanimanje, nakup in nenazadnje tudi zvestobo.