4 nasveti za pisanje poslovnega bloga

Pisanje poslovnega bloga

V času, ko je splet postal ključen za opravljanje kopice dela, iskanje informacij, zabavo in vse ostalo, je popolnoma jasno, da mora imeti vsako sodobno podjetje tudi svojo spletno stran. Da bi le-to še nadgradili, pa je treba poskrbeti za poslovni blog.

Tam se nato objavlja članke o storitvah, težavah in rešitvah ter vsem, kar zanima njihove potencialne stranke. Ker je blog živa stvar in želimo, da bi pritegnil kar največ rednih obiskovalcev, je jasno, da bo treba članke pisati in objavljati redno.

1. Vsaj enkrat na teden

Morda se sliši malo, a kaj hitro se izkaže, da poslovnež nima časa ali pa ne volje enkrat tedensko pisati in objaviti novega članka. Težave se pojavijo že pri sami ideji, iskanju dobrih naslovov in vsebine, ki bo pritegnila prave bralce. Večja podjetja imajo v ta namen zaposlene osebe, ki skrbijo samo za ta del.

Pisanje bloga enkrat tedensko
Določite dan v tednu, ko boste napisali prispevek in ga objavili na svojem blogu.

Spet druga pa za tovrstno vzdrževanje spletnih strani najamejo spletno agencijo, kot je denimo Dvaaja d.o.o., kjer poskrbijo za ustrezne kvalitetne vsebine in jih na željo naročnika tudi uredijo, opremijo s slikami, povezavami, poskrbijo za SEO del in celo objavijo na spletni strani.

2. Črpanje idej iz povpraševanja

Prav stranke so tisti ključen del vsakega posla, ki lahko zagotovi tudi nove ideje za vsebine naslednjih člankov. Vedno se pojavljajo določeni vzorci, na katere sami morda ne bi niti pomislili. Vprašanja glede dobave, kvalitete, komu je izdelek namenjen in podobno.

Morda že mislimo, da smo na spletni strani povedali vse, a izkaže se, da temu ni tako. Morda smo povedali nejasno ali pa informacije objavili tam, kjer jih nihče ne vidi. Prav zato bo objava na blogu zelo koristna za posel. Članek se nato prikaže na vstopni strani, objavi na socialnih omrežjih ali pošlje na e-poštno bazo naročnikov.

3. Posvetite se pisanju naslova

Gre za izjemno pomemben del članka, ki odloča o tem, ali ga bo bralec sploh odprl in pričel z branjem ali pa enostavno šel mimo. Povsem mogoče je, da bo vsebina članka vrhunska in bo nudila kopico informacij. Žal pa je tako, da je bralca najprej treba pritegniti k branju.

Naslov odloča tudi o tem, ali bo nekdo odprl spletno pošto oziroma kliknil objavo na katerem od socialnih omrežij. Naslov ne sme biti predolg, dobro je, da vsebuje kakšno ključno besedo že na začetku in jasno nakaže, da bralca čaka prav tisto, kar ga zanima.

4. Preglednost je nujna

Bralec, ki bo zagledal dolgo »klobaso« drobnega teksta, bo kaj hitro zapustil članek, saj ga bodo zabolele oči. Potrebno je uporabiti dovolj velike in berljive fonte ter razdeliti odstavke tako, da bodo kar najbolj pregledni. Različne vsebine je treba ločiti s podnaslovi, pomembne informacije v tekstu pa odebeliti in vstaviti kakšno povezavo.

Če je članek izredno dolg, a vendarle kakovostno napisan, je dobro v besedilo vstaviti tako imenovane »anchorje« oziroma sidra. To pomeni, da bo lahko bralec nekje v članku opazil vsebino, ki ga posebej zanima, kliknil na takšno povezavo in se bo ustrezen tekst v trenutku pojavil pred njegovimi očmi. Brez vrtenja miškinega kolesca in pregledovanja celotnega članka.

Preberite tudi ...

Varjenje

Varjenje – odličen vir zaslužka

Varjenje je ena od zelo donosnih in perspektivnih panog, saj je na trgu ogromno povpraševanja po storitvah, povezanih z njim. Največja povpraševanja prihajajo s področja gradbeništva, prometa, kmetijstva in industrije. Sicer pa je varjenje povezano tudi z vsakodnevnimi potrebami posameznikov, ki se […]

Zaščita blagovne znamke

Kdaj zaščititi blagovno znamko?

Večina laične javnosti je prepričana, da je zaščita blagovne znamke smiselna le takrat, kadar gre za velika globalna podjetja, ki naj bi jim zaščita pomagala v boju s ponarejevalci. Dejstvo pa je, da zaščita blagovne znamke predstavlja prednost za prav vsako znamko, […]